个人小红心文章整理

鸣佐/鸣佐鸣清水无差整理

主博发的被屏蔽了,子博再发一次

小红心点得太多了整理一下,包括鸣佐文和清水鸣佐鸣文,应该都是HE

防止屏蔽加满点点

-一发完-

把.变.成.红.番.茄.的.蓝.番.茄.这.样.那.样.熬.成.番.茄.汤.了

如.果.热.恋.从.未.停.止

为.所.欲.为.的.人

霹.雳.助.助

香.磷.之.死

友.情.岁.月

上.个.户.口

爱.欲.难.分

世.风.日.下

辛.秘

情.感.达.人.宇.智.波

爱.就.是.要.无.条.件.在.一.起

面.码.认.亲.记

青.春.岁.月

七.代.目.的.教.子.法.则

一.滴.入.魂

E.x.c.h.a.n.g.e!

人.间.知.己

吾.心.安.处

世.人.皆.薄.情

野.望

妖.言

美.人.图

未.尽

正.轨

七.年.之.痒

火.影.一.家.之.宝.物

较.力

于.无.声.处.踏.归.途

W.a.y B.a.c.k H.o.m.e

追.光.者

可.爱.的.你.(.鸣.人.篇.)      可.爱.的.你.(.佐.助.篇.)      我.爱.的.你.(.完.结.篇.)

猫.薄.荷.与.迷.迭.香

珠.与.璧

主.播.暂.时.不.在.家

以.为.出.点.放.送.事.故.就.能.够.上.头.条.的.话.你.们.就.太.天.真.了

木.叶.很.热

诱.导.强.行.标.记

叫.你.一.声.火.影.夫.人.你.敢.应.吗

论.写.轮.眼.功.能.的.多.样.性.及.在.进.化.过.程.中.的.演.变

烁.影

锦.团

帮.小.朋.友.拉.架.绝.对.是.S.级.任.务

谜.与.解

忍.乎.上.那.些.一.针.见.血.的.神.回.复

去.你.的.朋.友

终.焉.也.未.能.停.止.之.物

眉.飞.色.舞

同.居.条.例

论.七.代.目.火.影.的.平.地.摔

e.y.e.s o.n y.o.u

雪.夜

言.灵

老.乡

情.书

听.说“朋友”也.有.反.义.词?

婚.后.日.常

止.戈

-长篇(非一发完都在这里)-

---原著背景---

我.愿.在.那.里.葬.身

另.一.个.世.界.的.另.一.个.你

断.金.之.一

宇.智.波.总.想.着.毁.灭.世.界

(鸣人中心,无cp向)七.代.目.火.影.私.人.情.报.收.集

三.个.宇.智.波

成.人.法.则

思.念.症.候.群

醉.酒.告.白.计.划

孤.兽

F.l.y. m.e t.o t.h.e m.o.o.n

干.笋.与.鱼.板

面.面.面.面.面.面.相.觑

失.忆.的.小.挚.友.撩.了.我.就.跑

一.生.挚.友

远.行.客

珍.宝

七.代.目.火.影.的.朋.友.理.论

深.渊.火

T.i.m.e G.o.e.s B.y

七.代.目.的.忧.郁

逆.旅.人.生

七.代.火.影.的.秘.密

父.女.之.旅

手.性.世.界

如.果.和.鸣.人.去.无.限.月.读.世.界.的.是.佐.助

交.轨

要.来.一.杯.结.契.兄.弟.的.交.杯.酒.吗

火影夫人系列:警.务.部.日.常(系列文,其他文章请点进作者首页)

命.中.注.定

平.行.互.换

没.想.到.你.是.这.样.的.老.爸!

不.如.归.去

T.h.e F.i.r.s.t

正.中.下.怀.的.桃.色.事.变

陌.生.地.点

来,变.个.女.人.看.看

光.與.影

论.双.向.单.箭.头.如.何.变.得.更.粗

一.念.之.差

孩.子

当.过.去.撞.上.未.来

C.h.a.n.g.e!

夜.归.人

我.是.不.是.少.看.了.五.百.集

生.命.在.于.折.腾

娘.溺.泉

鸣.人.的.性.向.是.佐.助

大.名.的.任.务.书

少.年.往.事

一.个.假.设,两.个.未.来

论.如.何.使.一.对.朋.友.成.为.恋.人

科.学.忍.具.进.化.史

---非原著背景---

怦.然.心.动

灿.若.星.辰

网.恋.奔.现.计.划

你.们.的.机.甲.好.酷.炫.啊

北.刀

给.你.的.诗

无.趣.的.浪.漫

漫.长.当.下

失.恋.阵.线.联.盟

错.位

鸣.皇.选.妃

豆.腐.西.施

那.些.年,我.们.一.起.萌.过.的.CP

漩.涡x宇.智.波.夫.夫

幸.运.的.你

輪..迴

小.叔.叔.说.了.不.准.乱.搞.的

包.养.关.系

French Mistake 法.式.谬.误

阴..阳

-论坛体-

【讲.道.理】精.品.区.那.个.标.红.的.羁.绊.攻.略.真.的.不.是.在.开.玩.笑?!

【鸣佐】狐.狸.怎.么.饲.养?

【求助】被.通.缉.犯.救.了.怎.么.办

【鸣佐】请.问.有.谁.认.识.七.连.的.那.个.教.官?(一)

【Naruto/鸣佐】[理.智.蒸.发A]你.游.有.生.之.年.居.然.跟.N.a.r.u.t.o.联.动.了

【818】晒.一.个.昨.晚.无.量.山.的.0.0.7.,你.们.猜.是.谁

【求助】小.学.时.的.冤.家.来.给.我.当.助.理.了.,.大.家.出.个.主.意.,.要.怎.么.报.仇.才.合.适

【鸣佐/论坛体】为.什.么.那.么.多.人.讨.厌.s.s.k?

【求助】请.问.在.合.体.技.君.视.频.评.论.区.中.存.在.感.极.强.的.室.友.到.底.是.什.么.梗?

见.鬼.了

[鸣佐/论坛体]你.佐.对.鸣.人.和.其.他.团.员.的.双.标.日.常

【鸣佐】有.一.起.站.鸣.佐.的.小.姐.姐.吗

【鸣佐】论.坛.体.:七.代.目.是.不.是.有.女.朋.友?

论坛体【树洞】无.法.忍.受.这.个.小.队.了,想.退.出!!!!!

论坛体:maya!退.圈.两.年.的.天.照.大.大.回.归.了!!!

《忍.界》的.策.划.你.出.来!我.保.证.不.打.死.你!

【求助】我.该.怎.么.婉.转.的.告.诉.我.那.乖.巧.的.欧.豆.豆.,.其.实.他.是.个.o?

【求助】这.个.美.人.是.谁.你.们.有.谁.认.识?我.想.去.搭.讪

《木.叶.危.机》你.们.都.通.关.没.啊

【紧张】准.备.见.父.母.了,请.问.都.要.注.意.些.什.么?

【论坛体一发完】【求助】老.师.讲.的.和.教.材.完.全.不.一.样.,考.试.的.时.候.该.怎.么.写.啊?

「论坛体」求.扒!七.代.目.床.上.的.豌.豆.公.主.到.底.是.谁!

【吐槽】我.真.的.是.对.新.一.期.真.人.秀.忍.无.可.忍.了

【五件套/论坛体】8.1.8.那.些.年.团.扇.和.木.叶.战.队.的.不.得.不.说.的.故.事

【鸣佐/论坛体】弟.弟.最.近.不.和.我.开.车.,.总.和.其.他.人.组.队.怎.么.办

【求助】木.叶.联.盟.和.我.大.团.扇.帝.国.是.不.是.要.开.战.了

[论坛体]朋.友.突.然.变.得.超.级.好.看.阿.我.说

【论坛体/超模圈/全员】【HNTM】全.火.超.模.真.的.好.棒.啊!!!萌.新.来.找.组.织.报.道.了!

【论坛体】你.们.看.到.那.个.微.博.头.条.了.吗

论.坛.体.鸣.佐——同.性.恋.法.案

网.游.之.娶.到.人.妖.怎.么.办

【讨论】忍.者.真.的.存.在.过.吗?

【吐槽】现.在.真.是.什.么.奇.葩.直.播.都.能.火

李.涛.U.S.应.该.算.是.选.秀.圈.出.来.混.的.最.好.的.吧?

那.个.,.我.就.想.问.柱.斑.真.是.夫.夫.?.他.们.不.是.朋.友.吗.我.说?

我.特.么.活.了.二.十.年.才.知.道.自.己.居.然.是.个.阴.阳.师!

【战帖】木.叶.来.战.!.战.w.u.l.i.影.最.擅.长.的.招.式.!

【吐槽】讲.道.理.,.朋.友.组.为.什.么.还.不.在.一.起.?

<论坛体>挖.坟.系.列.一.号.楼:有.人.看.到.今.天.的.墓.葬.群.发.掘.预.告.么?

[树洞]追.了.我.六.年.的.人.告.诉.我.,.他.这.么.做.是.因.为.“我.们.是.朋.友”

【求助】喵.主.子.喜.欢.踩.我.的.腰.怎.么.办.,不.幸.福QAQ

主题:李.涛,面.对.相.方.的.殉.情.宣.言.说.出“要.死.你.自.己.去.死”,还.能.不.能.被.称.作.朋.友?

【论坛体】我.新.氪.出.来.的.须.佐.鼬,竟.干.不.过.一.个.白.佐.还.被.对.方.发.哭.表.情?

评论(13)

热度(1059)

  1. 共95人收藏了此文字
只展示最近三个月数据